Görbe terápia

1. bejegyzés


-Gondolja, hogy ennek köze van ahhoz, ahogy a szülei bántak önnel?
-Ki mondta, hogy a szüleimnek bármi köze is van hozzá, he? Azt hiszi, hogy azt csináltam, amit ők akartak, vagy mi?
-Nem. Csupán feltettem egy egyszerű kérdést.
-Ez kibaszottul nem egyszerű, és maga túlságosan belemászik a magánéletembe. Semmi köze a családomhoz, és hozzám se, megértette? Faszfej.
-Mi lenne, ha megpróbálna úgy beszélni, hogy nem káromkodik? Nem kell a magánéletéről beszélnie, azt mond, amit csak akar.
-Ez szerintem baromság, de ha ragaszkodik hozzá, legyen. Van az a nő a pultnál, akivel azelőtt beszéltem, hogy erre a... pokoli helyre jöttem volna. Igen, pontosan tudja, kiről beszélek. Nos, szerintem az a nő csakis a maga kedvéért hord két számmal kisebb ruhákat. Az a gyanúm, hogy szexuális kapcsolatot létesítettek egymással, ahogy magán végignézek, nyilvánvalóvá válik, hogy több alkalommal is. Mivel maga házas, és a felesége még gyereket is szült, bár nem akart, úgy sejtem ez egy titkos románc, de elhiteti a nővel, hogy hamarosan elválik a feleségétől, mert csak őt szereti. A nő gyenge lelkű, remeg a keze, szóval iszik, vagy narkózza magát valamilyen módon. De magát ez a legkevésbé sem izgatja. Csak azért hitegeti ezt a szerencsétlent, mert nem kap otthon elég törődést, valószínűleg azért, mert a felesége megcsalja. Talán mindketten tudnak a másik titkos tevékenységéről, de egyszerűbbnek, kényelmesebbnek érzik, hogy a lehető legteljesebb frigiditásban élnek egymás mellett, ahelyett, hogy beadnák a válópert. Lehet...
-Mi lenne, ha valami másról beszélne?
-Mi az, zavarja a pszichoanalízis, dr. Freud? Az elcseszett életének látható jelei vannak. Gondoljon erre, mielőtt belemászik a páciensei lelki világába. 
-Mindig terel, ha kellemetlennek érez egy helyzetet?
-Ahogy maga is, zsenikém. 
-Mióta vannak tünetei?
-Tüneteim? Mi az, ennyire pofán baszta az igazság? Tüneteim. Mit takar a tünet gyűjtőnév?
-Maga teljes tagadásban éli az életét.
-Miért, maga nem?
-Az állam nem az én terápiámat fizeti.
-De fizeti ezt az egész szaros kócerájt. Maga háromszor többet keres egy hónap alatt, mint én egy kibaszott év alatt. Szóval, a pénzügyi részbe ne menjünk bele. Éppenséggel a saját adómból hallgatom a maga baromságait, Freud doktor.
-Miért nevez így?
-Ez egy gúnynév, mielőtt reménykedni kezdene.
-Miért adott nekem gúnynevet?
-Mert egy jellegtelen, semmirekellő alaknak tartom.
-Mindenkit kigúnyol, akit egy kicsit is közel érez magához?
-Maga áll a legtávolabb tőlem.



------

2. bejegyzés

-Tudja mit? Bassza meg! Bassza meg azt a kurvát abban a szűk blúzban, nem érdekel! Hagyjon már végre békén!
-Miért ennyire ingerült? Üljön le, kérem.
-Minek? Mi a fasznak üljek le? Minek néz? Megmondaná, mi a szarnak néz? Azt hiszi, hogy manipulálhat? Hogy ezzel a pszichoanalizálós szarral majd jól kiszedi belőlem, miért vagyok ennyire  kibaszottul elcseszett? Arra várhat, maga barom!
-Kérem, üljön le.
-Minek?
-Hogy nyugodtan tudjunk beszélgetni.
-Miből gondolja, hogy akarok magával beszélni? Kurvára nem akarok itt lenni, hát nem fogja fel?
-Sajnos nincs más választása.
-Igen, épp ez a baj. Hogy ez a kibaszott rendszer azt hiszi, hogy bármit megtehet. Úgy tapossák el a kis embereket, hogy a belük az aszfaltra folyik, és döglegyek martalékává válik. Aztán meg valami kóbor dög megeszi a maradék húst, és...
-Mi húzta fel ennyire?
-Maga! Maga, ez a kurva ott kint, a buszsofőr, az a szerencsétlen fegyőr, ez az egész kurva világ!
-Üljön le, kérem, és mesélje el, mi történt.
-Nem fogok leülni!
-Miért?
-Mert akkor a maga képét kell bámulnom, és rohadtul nem vagyok kíváncsi a kiégett pofájára. Miért ilyen nyúzott? Elhagyta a kurvája? Vagy a felesége?
-Ez nem tartozik önre.
-De nekem viszont beszélnem kellene az állítólagos lelki gondjaimról? Mi ez, ha nem képmutatás?
-Maga megölt egy embert.
-Mert megérdemelte.
-Miért látja így?
-Mondja, maga milyennek képzeli el a sátánt? Azt mondják, hogy ő a legveszedelmesebb lény a világon. Mert nem ismerték azt a szemétládát. Az a legkevesebb, hogy a földben rohad.
-Mit tett, ami miatt halált érdemel?
-Mit nem?






Megjegyzések