Titoktartási nyilatkozat

- Készen áll, hogy eddigi életét felrúgva elárulja azt, akit szeretett?
- Igen. 
- Tisztában van ennek jogi következményeivel?
- Igen. 
- Rendben. Akkor elmondanám, mi fog most történni. Ön aláírja ezt a titoktartási nyilatkozatot, melynek értelmében semmilyen formában nem nyilatkozhat személyemről a házastársának, illetve családja többi tagjának. Szigorúan tilos továbbá, barátai előtt említenie engem, illetve bármilyen formában utalni a jelenlétemre az ön szexuális életében. A félreértések elkerülése végett szeretnék még pár dolgot egyértelművé tenni. Szolgáltatásaimat csak arra az időre veszi igénybe, mikor üzleti úton kell részt vennie, szigorúan nemi aktus létesítésének céljából. Minden megadott adatot ennek megfelelően kezel, nem hív, ha otthon van, nem érdeklődik a magánéletem felől, nem tesz fel személyes kérdéseket, nem hív, ha magánjellegű beszélgetésre vágyik. A megbeszélt összeget előre kérem, készpénzben, melyet egy borítékban nyújt át az aktus megkezdése előtt. Van esetleg kérdése?
- Megcsókolhatom aktus közben?
- Nem.
- Értem. Nos, azt hiszem, ez egy korrekt üzleti együttműködés létrejötte. Hozatok pezsgőt, hogy koccintsunk az alkalomra.
- Igazán nem szükséges. 
- Siet valahová?
- Nem. De nem fogyasztok alkoholt munka közben. Láthatja a nyilatkozatomban.
- Maga nagyon okos, Frank. 
- Joghallgató voltam. 
- Nos, ez mindent megmagyaráz. 
- Tudja, ért már kellemetlen élmény, mikor kezdő voltam. Az alkohol bizony olyan dolgokra képes, amikre nem szívesen emlékszik vissza az ember. 
- És? Hogyan fogjuk csinálni?
- Ahogy gondolja. Nincsenek korlátaim. 
- Használ óvszert?
- Természetesen. De nem kell félnie attól, hogy teherbe esik. Vasectomiám volt, hogy az esetleges kellemetlen szituációkat elkerüljem. 
- Következetesen lett prostituált. Tetszik, hogy mindenre gondolt. Mióta űzi a szakmát?
- Négy éve. De a részletek nem tartoznak önre. 
- Nem érdeklődtem a részletek felől. Inkább leveszem a ruháim. 


Megjegyzések