Helló április!- avagy a tavaszi szél változást hoz

Az oldalam aktív követői bizonyára észrevették, hogy márciusban nem igazán jelentkeztem új tartalommal. Ennek több oka is volt. Egyrészt, az energiáim legnagyobb részét a szakdolgozatom megírása vette el, másrészt viszont úgy éreztem, hogy az oldal megrekedt a fejlődésben, nem tudtam új ötletekkel előállni, és valahogy a régi megszokott rendszer már nem működött olyan jól, és kezdett az oldal nagyon egysíkúvá válni. Éppen ezért sokáig csak ötleteltem, hogyan lehetne az Egy elképzelt könyvet az eddigi lelkesedéssel és minőségben tovább írni. Ha érdekel, mire jutottam, olvasd tovább!


A változást legnyilvánvalóbban a blog kinézetén figyelhetitek meg. Mindenképpen szerettem volna egy olyan felületet létrehozni, amelyben ti is könnyen tájékozódtok, mégis fiatalos, vidám, látványos és elegáns egyszerre. Ez persze sokak számára egyáltalán nem fontos, mert a tartalom az elsődleges, azonban ha valami látványos, az sokkal vonzóbb lehet az új olvasók számára. 

Az oldal tartalmában is változtatásokat eszközölök. Az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a irodalmi tartalmakat, és szinte csak recenziókat közöltem, amik a nagy tempó miatt hamar egysíkúvá váltak. A recenziók megosztása a továbbiakban is az egyik legfontosabb tartalma lesz az oldalnak , azonban azt is szeretném, ha magyar szerzőkkel is megismerkednétek, ezért több interjút is olvashattok majd a továbbiakban. Hogy a recenziók se váljanak unalmassá, és ne magamat ismételgessem folyton, mostantól hetente csak egy könyvkritikát olvashattok, azonban hogy ne unatkozzatok, heti egy filmkritikát is kaptok, és mivel áprilistól rengeteg irodalmi-kulturális programban vehetünk részt, igyekszem a legtöbbön ott lenni, hogy beszámolhassak ezekről az eseményekről. Továbbá, mivel az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam az alkotást, több saját művet is megosztok veletek, persze csak azok közül, amik vállalhatóra sikerültek. 


A Youtube-on is tapasztalhattok változásokat. Ezentúl kéthetente jelentkezem új videóval, szeretném ugyanis, ha ezek informatívak, mégis szórakoztatóak lennének, és ehhez nem sajnálom az időt. A Facebookon és az Instagramon időről időre szavazhattok arról, hogy ott milyen témákat szeretnétek látni, szeretném ugyanis, ha együtt alakítanánk a csatornát, hogy olyan legyen, amit ti is és én is szeretek és örömmel követném.


Mint láthatjátok, az oldal megújult lendülettel és sok új megvalósításra váró ötlettel vág neki a folytatásnak. Ha szívesen olvasnál könyvekről, irodalomról és izgalmas kulturális témákról, kövess a Facebookon, a alkossunk együtt a csoportomban, és ha szeretnél a lentiekhez hasonló rövid verseket olvasni, keress az Instagramon is!



Megjegyzések