önképek


én
vagyok a világ
én
vagyok a minden
én
leszek a jövő
én
vagyok a jelen

magamat adom
a gondolataim
az éterben keringnek
enyém a szabadság
enyém a végtelen

az üres klisékben már magamat látom
életbölcsességekbe öltözve
várom a boldogságot
magabiztosabban kellene járnom
a jelentésvesztett szavak szürke utcáin
csodálnom kellene a látszat építette buborékvárat
hiszen a szívemet adtam
néhány semmitmondó tanácsért

néha akad valami megnyugtató
a sötétségben
amikor
mondvacsinált okokból gyászolok
egy meleg paplan magzatburkában
a sötétség megölel
és gondoskodó csókja
átmelegíti a lelkem
fájdalmas magány ilyenkor elillan
merev tekintettel a plafont bámulom

én vagyok a világ
enyém az összes bűn
én vagyok a minden
egy csúf testbe zárva
én leszek a jövő
letűnt ideológiája
én vagyok a jelen
próbababája


magamat adom
ha nem figyel senki
a gondolataim kimondatlan
az éterben keringnek
enyém a szabadság
a pólómra írva
enyém a végtelen
világfájdalma

a rúzs magabiztosság
a ruha magabiztosság
a frizura magabiztosság
a telefon magabiztosság
a fénykép magabiztosság
a komment magabiztosság

az nem bizonyos
hogy ha kinyitom a szemem
ki néz vissza rám
a tükörben
az nem bizonyos
hogy amikor a szemedbe nézek
te engem látsz-e

de most meztelenül
állok itt előtted
és az üres testet
megtöltheted
élettel

mert

én
vagyok a világ
én
vagyok a minden
én
leszek a jövő
én
vagyok a jelen

szabad nőideálja







Megjegyzések