VISSZALAPOZÓ: Címtelen egyperces (2014)


Sanyika szerint létezik egy jobb hely, olyan, ahol nem ismerik a kárörömöt, és az irigységet.
Kiröhögtem.
Erre ő megsértődött. Azt mondta, hogy tudatlan, vak, és depressziós vagyok. 
Nem volt kedvem vitatkozni vele.
Ráhagytam a dolgot, és inkább visszamentem sepregetni.


×××××××××××××××××××××××××

A kukákból szedtem ki a mocskot, amikor Sanyika újból előállt a teóriájával, miszerint igenis létezik az a hely, ahol az emberek nem ismerik a kárörömöt és az irigységet.
Újból kiröhögtem.
Mit beszél ő? Hol él? Talán olvasott valami agymosó reklámot, vagy látott valami filmet? 
Ez egy utópia.
Még hogy van ilyen...


×××××××××××××××××××××××××

De lehet, hogy mégis igaza volt. Mert miután agyonütött egy épületről lezuhanó tégla, a Mennyországban ülve kicsit másként láttam a dolgokat. Egészen addig, amíg nem láttam az angyalok csillogó kastélyát...



Megjegyzések