Melyik a legjobb kötelező olvasmány?

2019 nyarán  az Egy elképzelt könyv blog arra keresi a választ, hogy mely kötelező olvasmány a legjobb az olvasók szerint. A kérdőív kitöltésével hozzájárulsz mindenkit foglalkoztató kérdés megválaszolásához. 


Ezen a linken pedig csatlakozhatsz az #olvassunkkötelezőt kihíváshoz: http://bit.ly/2MoMEyP

Megjegyzések

  1. Jómagam felnőtt fejjel érettségiztem, de nekem is mindent át kellett olvasnom, ami kötelező volt. Így a Shakespeare: Rómeó és Júliáját is. Az első oldalaknál megütötte a szemem egy név...Róza neve, aki Júlia nővére volt és először neki udvarolgatott Rómeó. Az én nevem is Róza, így a könyv, minden további oldalát örömmel olvastam. Mikor jött az elszámoltatás, én Rózáról írtam, illetve arról is és ezért megkaptam a magam dicséretét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különleges aspektus Rózáról írni, eléggé elfeledett karaktere a történetnek. A Rómeó és Júlia tényleg remek mű, de ez Shakespeare összes művéről elmondható. Nekem az egyik nagy kedvencem a Candide volt, ami most felnőtt fejjel teljesen másképp szól hozzám.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Számít a véleményed! Írd meg kommentben és beszélgessünk egy jót!