Így olvas a Coffee Break Moments bloggere

 A Miadéle közösség tagjaként sok új blogot és bloggert megismertem, néhányukat nektek is bemutattam. Úgy döntöttem, új kísérletbe kezdek, és időnként felkérek egy-egy bloggert, hogy töltsön ki egy irodalmi vagy egy book taget, hogy így lehetőséget kapjanak az Egy elképzelt könyvben való bemutatkozásra. Most Mekker Regina vállalkozott erre a feladatra, aki az Olvasási szokásaim book taget töltötte ki. Regina a Coffee Break Moments bloggere, és szintén szívügye az olvasás népszerűsítése. 



Mondj egy pár szót magadról és a blogodról!

Mekker Reginának hívnak, 24 éves vagyok és nagyon szeretek olvasni, írni és az embereket arra biztatni, hogy ők is olvassanak. A blogom 5 évvel ezelőtt jött létre, viszont akkor még inkább a beauty világában mozgott. Aztán, ahogy telt múlt az idő, és ahogy egyre jobban megszerettem az olvasást, arra gondoltam, miért ne buzdítsam az olvasásra az embereket egy kávészünet kíséretében?! – így lett a blogom neve is a Coffee Break Moments 😊

Van külön olvasókuckód?

Igen van, ha jó idő van, akkor a teraszon szoktam olvasni, ha pedig rossz idő van, akkor a nappalinkban a kanapén bekuckózva.

Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz a könyvben? Könyvjelzők, vagy papírfecnik?

Álltalában könyvjelzővel szoktam megjelölni. 😊

Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz a könyvben? Könyvjelzők, vagy papírfecnik?

Általában könyvjelzővel szoktam megjelölni. 😊

 Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni bárhol?

Én az az ember vagyok, aki akkor érzi jól magát, ha egy fejezetet végigolvas, és csak utána teszi le a könyvet. Amikor csak kevés időm van olvasni, akkor általában meg szoktam nézni előre, hogy a következő fejezet mennyire hosszú, mert ha nagyon az, és nincs időm rá, akkor inkább bele se kezdek.

Szoktál nassolni, vagy inni olvasás közben?

Nassolni néha, de inkább átadom teljes mértékben magam az olvasásnak.

Szoktál zenét hallgatni, vagy TV-t nézni?

TV-t nézni nem szoktam olvasás közben. Viszont egy könnyed, lágy zenét néha meghallgatok.

Egyszerre hány könyvet szoktál olvasni?

Ez nagyon változó. Van amikor csak egyet, van amikor hármat, de arra figyelek, hogy ha többet olvasok egyszerre, akkor más műfajban legyenek az adott könyvek.

 Otthon, vagy máshol olvasol szívesebben?

Inkább otthon a kis saját helyemen, de ha megyek valahová hosszabb időre, akkor mindig lapul egy könyv vagy az ebookom a táskámban.

Hangosan, vagy csak magadban olvasol?

Magamban szoktam.

 Szoktál előre olvasni, vagy kihagyni oldalakat?

Nem szoktam előre olvasni.

Megtöröd a könyvek gerincét, vagy úgy vigyázol rájuk, mintha újak lennének?

Nagyon próbálok a könyveimre vigyázni, ezért úgy bánok velük mintha újak lennének.

Szoktál írogatni könyvekbe, vagy kivagy a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

Nem szoktam írni a könyvekbe. Viszont, ha megtetszik egy-egy gondolat, akkor általában azt lefotózom és megosztom Instagramon vagy a blogomon keresztül az olvasóimmal.

Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyveket a szoba másik sarkába, ha idegesítő regényt olvas?

Nem dobálok könyveket. Ha valaki idegesít, akkor számomra azt jelenti, hogy az tényleg egy jó könyv, és volt annyira jó az írója, hogy felidegesítsen vele. Általában ezek a könyvek nálam nagy kedvencek xD.

Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?

Igen, rá szoktam egyből, főleg, ha már többször megjelent a könyvben.

Mit olvasol most?

Richard Osmantól a Csütörtöki nyomozóklubot (ezzel sajnos eléggé el vagyok maradva) illetve épp tegnap kezdem el Gárdos Pétertől a Hajnali Lázat.

Milyen könyvet vettél legutóbb?

Richard Osman: Csütörtöki nyomozóklub.

A sorozatokat, vagy az egy részes köteteket szereted jobban?

Mind a kettőt 😊

Van olyan könyv, amit szeretettel ajánlasz mindenkinek?

Igen, nem is egy 😊Edith Eva Egertől az Ajándékot és a Döntést. A Caraval trilógiát Stephanie Garbertől. Agatha Christie  és Guillaume Musso könyveit a krimi kedvelőinek. Illetve nagy kedvencem magyar írók közül Szentesi Éva, úgy gondolom, hogy az ő könyveit minden embernek el kellene hogy olvassák legalább egyszer. 

Kövesd Reginát itt is:


 

Tetszett a bejegyzés? További tartalmakra vágysz? Kövess Facebookon Instagramon és  YouTube-on!

Elolvasnád a könyvem? Rendeld meg ITT!

Megjegyzések