#nyirdkieztanaplot hadművelet: rombolás helyett alkotás

Nagyjából két hete indítottam el a húgommal első közös projektet a blogon, ugyanis arra vállalkoztunk, hogy egy nyár alatt kinyírunk egy-egy naplót, hogy valami újat alkothassunk. Az első bejegyzésben megmutattam Anikó előző hadműveletének legfontosabb állomásait, most pedig az új kaland jelenlegi helyzetéről számolok be nektek. 

Anikó és én különböző eszköztárral kezdtünk a feladatok végrehajtásába. Mivel ő már évek óta rajzszakkörre jár, a legkülönbözőbb festékek és ceruzák állnak a rendelkezésére, míg nekem be kell érnem az alap irodaszerek adta lehetőségekkel. Ez persze nem jelenti azt, hogy hátrányból indulnék, de nem vagyok képes erre: 


Vagy erre:


Az én kreatív energiáimat tehát másképpen kellett felhasználni. Míg Anikó gyakran használ festéket a feladatok végrehajtásához, nekem marad a toll, a szövegkiemelő és a fogkrém. (A fogkrémmel a fentihez hasonló posztmodern alkotást tudtam létrehozni, ráadásul az illata is kellemes :))


 A szabadnapjaimon pedig elindulok, hogy a könyv eggyé váljon a természettel:



Vagy a munkahelyemen felhalmozott szemetet használom fel kreatív célokra:


És néha a párom is bekapcsolódik egy-egy feladat végrehajtásába: 


Miközben Anikó a konceptuális művészet lehetőségeit próbálgatja:



Az alkotás azonban itt nem ért véget. Ha kíváncsiak vagytok, hogyan lehet a naplót verseskötetté formálni, esetleg érdekel, hogyan hajtjuk végre a legmerészebb feladatokat, mindenképpen tartsatok velünk! Ha pedig ti is megosztanátok velünk, hogy a ti naplóitok hogyan néz ki, nyugodtan megtehetitek kommentben!

Megjegyzések